close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עיצוב אריזות- הבחירה בידיים שלכם

מערכת שורשכא אייר, תשעה10/05/2015

איך תעטפו את המתנה הכי יפה בעולם?

תגיות:
אם אתם רוצים שהלוגו של העסק שלכם יופיע על האריזות שאתם נותנים לעובדים שלכם או ללקוחות שלכם הגעתם למקום הנכון. עיצוב אריזות נשמע אולי כמו משהו מסובך אבל תסמכו עלינו שזו עבודה קלה ופשוטה. רק אתם בוחרים איך תראה האריזה שלכם ואתם בוחרים לעצב אותה בסגנון שאתם רוצים. האפשרויות הן בלתי מוגבלות וכל רעיון הוא אפשרי וכל עיצוב ניתן לביצוע. עיצוב אריזות כולל גם את הלוגו של העסק או החברה שלכם על האריזה, גם את הצבעים שאתם בוחרים וכמובן את הגימורים הסופיים שיעניקו לאריזה שלכם את המראה הייחודי שלה. בעזרת עיצוב אריזות תוכלו להיחשף להרבה מאוד אנשים ובכך לקדם את העסק שלכם. האריזות קלות מאוד לתפעול ולכן ישמשו את האנשים ויהיו בעצם פרסומת קבועה לעסק שלכם. האריזות עשויות מחומרים איכותיים וכל אריזה מחזיקה מעמד הרבה מאוד שנים. עיצוב אריזות לפי הבחירה שלכם זה כבר לא חלום רחוק אלא המציאות.

עיצוב אריזות לפי הבחירה שלכם
ניתן לעצב את האריזות לפי ראות עיניכם וזה כולל את גודל האריזה, הסגנון, הצבע וכמובן גם את הגימורים והקישוטים המיוחדים. כל אחד אוהב את האריזה שלו אחרת ולכל אחד יש טעם שונה. התפקיד שלנו הוא לקלוע בדיוק לטעם שלכם ולהפוך את האריזה שלכם בתיאוריה לאריזה במציאות. אל תתביישו לבקש כל עיצוב וכל שילוב של צבעים, אנחנו כאן בשביל לממש את החזון שלכם וכדי לעצב עבורכם את האריזה המושלמת. אם אתם מחפשים אריזה סולידית ורגועה נוכל לעצב לכם אריזה עם צבעים שקטים בתוספת עיצובים מתאימים. אם החלטתם להתפרע וללכת על עיצוב צעקני ורועש כמובן שנוכל למלא גם את הבקשה הזו. אנחנו יכולים לכוון, לתת עצה אבל רק אתם קובעים כיצד תיראה האריזה שלכם. עיצוב אריזות בקלות ובמהירות ואתם יכולים כבר לתכנן את האריזה כפי שאתם רוצים.

אריזות לכל דבר
חלק מהאנשים רוצים לתת לעובדים שלהם מתנה ומחפשים אריזה מתאימה. אחרים רוצים לתת מתנה אישית לאימא/אבא/אח/אחות/בעל/אישה ומחפשים את האריזה המושלמת שתשלים את המתנה. יש כאלו שמחפשים אריזה נוחה לנשיאת מאכלים מיוחדים כדי להשלים את הטעם המתוק. לא משנה מה הסיבה שאתם מחפשים אריזות מיוחדות אנחנו כאן על מנת למלא את הצורך שלכם. עיצוב אריזות נועד בעיקר על מנת להשלים את המתנה שאתם רוצים להעניק ולהפוך אותה ממתנה מושלמת למתה עוד יותר מושלמת. האריזות עשויות מחומרים איכותיים ונוחות מאוד לתפעול ויכולות לשמש אתכם או את הקרובים לכם לעוד הרבה מאוד שנים. העיצובים על האריזה הופכים אותן למושכות ומרתקות ותשומת הלב שאתם תקבלו שתסתובבו איתן ברחוב היא גדולה מאוד. עיצוב אריזות עושים מכל הלב כדי שאתם תוכלו להיות שמחים ולהרגיש שקיבלתם את מה שרציתם. לא משנה אם המתנה היא לאירוע גדול, מתנות לחג לעובדים או סתם משמשות לנשיאה של עוגה או ממתקים, בעזרתן תוכלו להרגיש הכי טוב שיש.

מאמר זה נכתב ע"י טליס אריזות
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה